DanniQ Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 The Sims 2! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 NFSU.. Man tröttnar på Sims 2 ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 need for speed 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 jag gillar inte bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Okej? det gör jag! äger på NFSU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 NFSU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 need for speed underground 2 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 NFSU 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Gillar du att köra RPG spel? Då är The Sims 2 för dig. Lev ditt liv, skaffa familj eller va en player som gillar att vara med tjejer. Om du vill ha ett spel som nästan aldrig tar slut så ska du ta detta. Need For Speed Underground 2 har jag aldrig kört men det verkar mycket roligt. Men jag föredrar spel med handling. Inte bara att köra omkring i en häftig bil och vinna bilrace. Men det var en respons från mig till detta spel. På återseende allihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Gillar du att köra RPG spel? Då är The Sims 2 för dig. Lev ditt liv, skaffa familj eller va en player som gillar att vara med tjejer. Om du vill ha ett spel som nästan aldrig tar slut så ska du ta detta. Need For Speed Underground 2 har jag aldrig kört men det verkar mycket roligt. Men jag föredrar spel med handling. Inte bara att köra omkring i en häftig bil och vinna bilrace. Men det var en respons från mig till detta spel. På återseende allihop... det finns så mycket mer än bara åka omkring i en snygg bil och vinna race ;)man kan styla sin bil och välja färg, fälgar, huv, gälar osv. Man kan oxå köra liknande, glid race, då åker man i en "halkbana" och i typ alla svängar ska man t.ex. sladda och glida så många grader som möjligt. Och så finns det Dragracing osv ;) (detta var positivt Rowyn så att du inte tror att jag är emot ditt inlägg, eller liknande ;) ) Redigerat 5 Oktober 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Aha... Men jag hade aldrig spelat det spelet så det är nog kul ändå :) Men jag föredrar andra Genrer istället för Bil/race genrer. Men det skulle inte vara dumt att testa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.