jeff_rules Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 När jag köpte mitt GBA så fick jag välja mellan GBA vanligt och SP visst ett tag var jag lite arg för att jag inte valde SP men det är jag inte längre. min farbror hamn har SP och jovisst belysning, laddning med kabel(inget krångel med batterier) men....enligt min farbror så har den inget phone uttag vilket förhöjer spelupplevelsen mycket!fö det andra så är placeringen av knapparna inte lika "goa". om det e nån som har nåra motargument mot det här så skriv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 va!?har din farbror ett sp?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Om batteriet tar slut i en Sp måste man ju ladda det. Med en vanlig Gba kan du ha hur många extrabatterier du vill... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 men det är ju dyrt att köpa mer och mer baterier! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeff_rules Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ja det e dyrt fast jag håller faktiskt med om att man måste vänta om man har ett SP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 men det är ju dyrt att köpa mer och mer baterier! Man kan ha uppladdningsbara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeff_rules Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 om man har har uppladdninsbara..dem måste manju också ladda!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 men det är billigare!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 PÅ Gba sp så ingår det laddare + laddningsbara batterier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 man kan spela medans den laddar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Japp...Det är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Men inte om man t.ex. åker bil när de tar slut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg