NightMaker Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ne det blir ju innte så bra!! Men det finns ju laddare man kan säta i bilen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Japp...Man kan också köpa så man har ett laddningsbart batteri till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Vaa :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 vadå vaa din spamare!(mic_93) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag har SP o jag tycker faktist de e bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ja...Det är ju bättre än gba på vissa sätt. Spelmässit är det ingen skillnad...Bara att sp har belyssning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 testade i en affår inte så bra knapparna va för tunna kanpparna va för nära varan skärmen för liten och den borde va lite mer lik ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 skärmarna är lika stora bara att det är svart utanpå gba:et dom luras lite där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeff_rules Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 på SP finns det inget Phone-jack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 aha och ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Vissa kanske vill ha det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag fick mitt SP idag ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg