Don Chief Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Oddworld 3 är ju :cool: ! varför har det fått så megadålig kritik överallt !?!? Oddworld: Stranger kommer nog vara hundra gånger bättre men oddworld 3 är ändå ett bra spel. Nån som kan förklara varför så många inte tycker om det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Många tycker väl det är enformigt. Jag har inte spelat det, men jag vet hur nice grafiken är i alla fall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag gillar det inte därför : Att det är så oroligt oseriöst ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Alla Oddworld delarna är dåliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Håller helt klart med dig ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Oddworld 3 är ju :cool: ! varför har det fått så megadålig kritik överallt !?!? Oddworld: Stranger kommer nog vara hundra gånger bättre men oddworld 3 är ändå ett bra spel. Nån som kan förklara varför så många inte tycker om det ? Jag har bara spelat ett oddworld och det var på ett ps demo :D . Men allvarligt talat så tror jag oxå att Oddworld stranger kommer bli kul ser iallafall lovande ut än så länge(av det lilla man har fått sett) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har inget förtroende fö den serien, dom har inte gjort ett ända bra spel ava ala dom har gjort.. Menn ja det du säger det kan ju självklart bli bra, men tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har inget förtroende fö den serien, dom har inte gjort ett ända bra spel ava ala dom har gjort.. Menn ja det du säger det kan ju självklart bli bra, men tror inte det. Med tankte på att oddworld stranger inte överhuvud taget liknar sina föregångare så tror jag att folk har för mkt fördomar. Jag vet inte om du har läst något överhuvud taget om detta spel men här är iallafall en länk http://interviews.teamxbox.com/xbox/914/Od...ng-Interview/p1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Joo då jag har allt läst en del, men jag har inte kommit fram till att det skulle vara bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Joo då jag har allt läst en del, men jag har inte kommit fram till att det skulle vara bra ;) ok varje person får tycka vad han vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jaja, nu handlade detta om 3an.. Själv tycker jag 3an rentutav sag sög totalt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag tror att många tycker Oddworld är väldigt oseriöst och väldigt orealistiskt. Vilket det är. Fast den typen av spel är faktiskt kul, ibland. Oddworld: Stranger ser fruktansvärt lovande ut, levande ammo...Fy fasen. Fast säg min, Don Chief, är det inte så att Oddworld nästan går ut på att åka rullstol och dricka esspresso? Vad är grejen med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg