Don Chief Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Precis. Genialiskt. Med rullstolen och munch förmåga att simma och de olika maskinerna med olika drycker i som man får olka förmågor av. Det ligger i detaljerna. Klart det kan verka enformigt men man måste nog gilla hela oddworldkonceptet. Men gillar man historien om karaktärerna och historein som fortlöper med spelet så är det GENIALISKT ! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Historia ? Vad går det ut på då ? Alltså storyn, story i Oddworld ?! Ba ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Don Chief Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 hmm...man kanske ska testa att spela innan man kommenterar om man tycker det är bra eller dåligt....iallafall så finns det ju en jätte stor o bra historia om oddworld och karaktärerna med animerade filmar mellan spelets episoder som för historien vidare. Men jag kan förstå argumentet om att det kan verka enformigt..men som sagt..om man uppskattar de små detaljerna så blir det aldrig enformigt. ge det en chans. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 [:Kort sagt:], om du vill ha hårdpumpad first-person-shooter shoot 'em up action med maffiga kulsprutor och hundratals döda marinsoldater är Oddworld inget för dig.. Har jag rätt eller är jag ute o cyklar ? Och, visst blir Oddworld 3 lite som en komedi film ju längre spelet går ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Don Chief Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 hmm....någon måste ha skakat om mellanmjölken för den verkar ju tjock som grädde....som sagt, har man inte testat spelet innan borde man inte kommentera det. Men det är sant att humor är en av oddworld seriens starka sidor. Men vem går en ens fram till ett oddworld spel i butiken om man är ute efter action !? hmm...kanske en kombination. "Odd halo world 3" Master chief måste rädda jorden ifrån äckliga kovenant styrkor, fast han ska göra det i en rullstol medan han dricker expresso ifrån en gul automat. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Oddworld 3 är ju ett asskönt, finns inget spel som liknar det på något vis. :) men om det är kul vettefan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Varför har jag en känsla om att jag känner mej ägd? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Du har brist på vettiga argument :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Sicken diss han la på "Mellanmjölk" :lol: Men ärligt, jag håller med Mellanmjölk, Spelet har ingen handling.. Liksom sitta i en rullstol o dricka drycker, det är det ända som är kännt i spelet.. ;) Men jag håller helt med Kassler också helskön stil absolut ensam stil.. Medans spelet SUGER.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Nej <_<. Har du spelat det då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Kanske är lite offtopic nu eller inte men aja jag såg en ny trailer på om Oddworld: Stranger http://www.gametrailers.com och den är riktigt grym så jag föreslår att ni ser den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ja. Oddworld: Stranger ser lovande ut, fast. Oddworld 3 och Stranger är inte alls lika =|, trots att det är samma serie juh.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg