Hoppa till innehåll

Oddworld 3 Är Ju Bra !


Don Chief

Rekommendera inlägg

Precis. Genialiskt. Med rullstolen och munch förmåga att simma och de olika maskinerna med olika drycker i som man får olka förmågor av. Det ligger i detaljerna. Klart det kan verka enformigt men man måste nog gilla hela oddworldkonceptet. Men gillar man historien om karaktärerna och historein som fortlöper med spelet så är det GENIALISKT ! :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hmm...man kanske ska testa att spela innan man kommenterar om man tycker det är bra eller dåligt....iallafall så finns det ju en jätte stor o bra historia om oddworld och karaktärerna med animerade filmar mellan spelets episoder som för historien vidare. Men jag kan förstå argumentet om att det kan verka enformigt..men som sagt..om man uppskattar de små detaljerna så blir det aldrig enformigt. ge det en chans. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[:Kort sagt:],

 

om du vill ha hårdpumpad first-person-shooter shoot 'em up action med maffiga kulsprutor och hundratals döda marinsoldater är Oddworld inget för dig..

 

Har jag rätt eller är jag ute o cyklar ?

 

Och, visst blir Oddworld 3 lite som en komedi film ju längre spelet går ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm....någon måste ha skakat om mellanmjölken för den verkar ju tjock som grädde....som sagt, har man inte testat spelet innan borde man inte kommentera det. Men det är sant att humor är en av oddworld seriens starka sidor. Men vem går en ens fram till ett oddworld spel i butiken om man är ute efter action !?

hmm...kanske en kombination. "Odd halo world 3" Master chief måste rädda jorden ifrån äckliga kovenant styrkor, fast han ska göra det i en rullstol medan han dricker expresso ifrån en gul automat. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sicken diss han la på "Mellanmjölk" :lol:

 

Men ärligt, jag håller med Mellanmjölk, Spelet har ingen handling.. Liksom sitta i en rullstol o dricka drycker, det är det ända som är kännt i spelet.. ;)

 

Men jag håller helt med Kassler också helskön stil absolut ensam stil..

Medans spelet SUGER..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...