melle Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 JA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 X-box. Tycker den är kraftfull och snabb + den har hårdisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) ANMÄLLT. Redigerat 5 Oktober 2004 av Reaper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 GC ska du köpa, inte "kexbox" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Den heter fortfarande xbox :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 playstation 2 :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Den heter fortfarande xbox :huh: Vadå fortfarandE?KexBox har den alltid hetat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Vilken konsoll ska du köpa .. Jo, det beror på vad du egentligen vill ha, grafik spelutbud ? När det gäller grafik så är det helt enkelt Xbox . Jag har PlayStation2, och jag har Spiderman 2 till det bland annat, jag gick över till min polare en kväll, han har Xbox och därmed Spiderman 2 till det . Vi satte på Spiderman2 på hans Xbox, och grafik skillnaden mellan hans och mitt .. Wow, vad gjorde jag ? Jo jag skrek till och gömde mig bakom stolen, så äckligt mycket bättre grafik var det på hans Spiderman 2 :P . Detta betyder inte att PlayStation 2s grafik suger, för det gör den inte heller, det är bara Xbox grafik som är alltför bra :) . Om du siktar på spelutbud så har du en del att välja på serru .. Och här är det även väldigt svårt att välja . Du vet ju mycket väl att Gamecube har massor med Mario spel, Zelda och alla andra klassiker man kan hitta där . Själv tycker jag att jag har vuxit ifrån det, om jag ska vara ärlig . Så det är inget för mig .. Xbox har ju Halo ! Och massor med andra spel förstås . Halos grafik är också äckligt bra, liksom hela Xbox grafik .. Så det finns ju en hel del här också .. PlayStation2 .. Det är min favorit konsoll då förstås (jag har den), grafiken är jättefin faktiskt, inte i jämförelse med Xbox då .. Och så komemr vi till PlayStation2s spelutbud . Om jag ska vara 100% ärlig så säger jag bara : Ojojojojoj . Vad hittar vi här ? Jo, Grand Teft Auto, behöver man säga mer ? Detta är den härligaste spelserien som nånsin funnits tillsammans med de gamla Zelda spelen enligt mig, det nya GTA som kommer ut den 26 Oktober kommer bli ännu mer förträffligt .. Jag skulle kunna ägna timmar åt att rabbla upp saker om spelutbudet :P Men jag föredrar absolut PlayStation2 p.g.a spelutbudet . Så melle, It's your choice man . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vaattovaara Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 game cube!!!! :kung: det e kung! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg