The-one-&-only Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Hört att det är ett rollspel (heros 7) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Det heter bara Might and Magic 7, inte med Heroes i början..Ni måste ju läsa rubriken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 somliga gör tydligen inte det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Including u..?<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag läser allt något som vissa borde veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Borde vi??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ifall det var mig han syftade på så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag syftade på dej...>_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 märker det....eeh vad var det du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ska vi slå vad eller ??? ja kan sätta mitt liv på de har du msn så kan jag visa de i webben du är död. Spelet du menar heter "Might and Magic 7" jag har det också stående i spelhyllan. Mycket bra spel. Men inget heroes spel. Själv gillar jag 3an mest. 4an blev ett totalt fiasko, sög hårt. 3an blir man less på ganska snabbt, men kul så länge det varar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Sorry trodde fel men heros 5 har kommit till China nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 k, har du sätt nått av det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.