Decku Scrub Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Vilka nes(nintendo)spel har ni på animal crossing?Själv har jag ett som heter Extribike(eller nåt sånt) och ett som heter DK junior math(tror att det heter så.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag har pinball och DK junior Math Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag fick ett brev från Nintendo med två spel och en CD. Spelen var Tennis (über!) och Golf (förstår inte hur man gör...). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Amen ork. Får man NES spel till AC ? Själv har man en "riktigt".. ;) , Tennis är faktiskt kul på nes. Fast det hör inte hit. Make a big jump back to the topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hmm...jag fick ett Tennis spel och...nåt som jag inte kommer ihåg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Ballon popper, boxning , tror dety var det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg