Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja skuggan är ju inte det viktigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 skuggan e inte vigtikast utan själva grafiken, tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kille_sn Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 vem vet när gta san andreas kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det var inte det just det här ämnet handlade om .. Men ca 29 Oktober . Kanske nån dag tidigare . Men så ser de ut . Nu var jag väl snäll ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Driv3r har bara välgjord fysik på bilarna, resten suger. Såja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) ja, dt e väl klart... :bah: men alla kan väl ha olika åsikter! :angry: och förresten så ska du inte va så ironisk <_< jag sa dt till Joy... Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar Redigerat 12 Oktober 2004 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ja, dt e väl klart... :bah: men alla kan väl ha olika åsikter! :angry: och förresten så ska du inte va så ironisk <_< jag sa dt till Joy... Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar yeah :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (vincent_spider @ 12/10-2004 16:38:48) ja, dt e väl klart... :bah: men alla kan väl ha olika åsikter! :angry: och förresten så ska du inte va så ironisk <_< jag sa dt till Joy... Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar yeah :lol: jag håller med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 grafiken är inte de bästa i gta vc , men den duger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg