Hoppa till innehåll

Gta San Andreas


Rekommendera inlägg

Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

ja, dt e väl klart... :bah:

men alla kan väl ha olika åsikter! :angry:

och förresten så ska du inte va så ironisk <_<

 

jag sa dt till Joy...

Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar
Redigerat av Shark
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, dt e väl klart... :bah:

men alla kan väl ha olika åsikter! :angry:

och förresten så ska du inte va så ironisk <_<

 

jag sa dt till Joy...

Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar
yeah :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(vincent_spider @ 12/10-2004 16:38:48)

ja, dt e väl klart... :bah:

men alla kan väl ha olika åsikter! :angry:

och förresten så ska du inte va så ironisk  <_<

 

jag sa dt till Joy...

Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar

yeah :lol:

jag håller med :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...