Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Hej. Jag tänkte bara kolla hur många som skulle vilja bli en Jedi som i Star Wars filmerna och spelen. I vissa spel så är man ju en Jedi. Jag hoppas att ni vill de. Jag vill bli en Jedi Master med en blå Ljussabel. Citera
DanniQ Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Kanske, skulle vara skoj att testa på ;) Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Aldrig i livet <_< Varför inte bli en Jedi? Citera
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 jovisst, om man skulle kunna bli det på en gång..man har ju lust att använda "strypa" kraften på ett par.. aja, jag skulle nog vara både ond och god isåfall..:evil: Citera
pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Vene.. Kanske.. Över en vecka på prov.. sen kanske man kan fortsätta om det är kul ;D Citera
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Mm, det hade vart bra.. heh, nu när man tänker efter vilka "krafter" man skulle kunna få så vill man det ännu mer.. Citera
roxyIII Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Jupp, helt klart. Haha, "putta" kraften hade jag sett som användbar :), en rosa ljussabel vill jag nog ha om jag fick välja *flinar*. gillar ju dom dära jättehoppen som man gör precis som i spelet. nåra dagar som prova på hade varit bra ja! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.