Mic_93 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hur man gör avtarer ??????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Man kan ju göra i massa andra program med t.e.x jag använder paintshop pro 7. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Picture it har jag hört talas om,men vet inte om det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Picture it har jag hört talas om,men vet inte om det är bra Nope det är inte spec bra jag har det och paint shop ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 och paintshop och photoshop kostar mången mans lön det är inga billiga program, därför så tjänar dom som har det mycket poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) Jag har Xara 3D jag... och är rätt nöjd med det... Redigerat 8 Oktober 2004 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Paint är ju det för proffs... Photoshop är ju för latmaskar.... Men Canvas finns också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 nån som vet nåt gratisprogram man kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Paint är bäst men det kan vara lite svåt att jobba med 1px itaget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 alltså vilket paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.