Gäst Beldur Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 (gokou @ 20/01-2005 15:26:35) blurkZzZ ja har klagat på dig många gånger nu..... den här gången e det: skriv inte dubbel inlägg ska du skriva någonting annat klickar du på "ändra" knappen..... står i reglerna också. reglerna MM håller med <_< Samma här! <_<5 inlägg i rad! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 men men jag fattar inge!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 hehe......eller vad man ska säga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blurkZzZ Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 okej med 1 ENDA svar sajjer jag okej ja slutar vell då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) japp jag har gjort dem själv vad tycker ni bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 coola vad :lol: Första tanke: OMFG EN F*CK*NG MAGNGA-STYLE COPIER!!!För övrigt: Inte särskilt imponerande tycker jag, tyvär Redigerat 25 Januari 2005 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 fula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 :blink: hur kan du rita sååå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 fula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om du tycker dem är fula så kan du ta dig i baken! Rita snyggare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Fina, själv är jag usel på att teckna manga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Good!! Men asså vad har alla fått "Lär dig teckna manga" ifrån? Jag fick i alla fall den i julklapp ;) Jag ritar inte av mangan från den boken, utan jag gör egna å kallar dom för japanska namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 såg väl rätt så bra ut men varför ska alla teckna manga nu helt plösligt?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 :cool: a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.