Claudia Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har precis stukat och fått en spricka i foten och måste gå på kryckor. Men det gör verkligen jätte ont i både armar och händer efter att jag gått ett tag. Är det någon som kanske brutit ett ben eller liknande som vet något sätt att lindra det eller helt ta bort smärtan? Behöver hjälp! Jag kan inte ens ta mig till skolan! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har aldrig brutit något eller något sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag lånade min brorsas kryckor, så när jag var på tåget fick ja sittplats! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 En i min klass hade kryckor i 1 månad och han fick gå flera kilomter varje dag.. + alla trappor i skolan... så det är bara att vänja sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag hade krykor en gång. (Vad som hände) när jag låg i sängen och läste en bok... (På övervåningen)... Mamma ropar att det är mat... Men boken e så bra så jag fortsätter... Hon ropar flera gånger så tillsist går jag med boken i händerna (läsande) ner för trappen.... Ni kan nog gissa vad som hände..... Jag halkade på en av brorsans serirtidningar (halva trappen låg dom på) Jag flög och landade med mina 45 kilo på benet.... AJ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Det är nog bara att försöka vänja sej..om det blir för intensivt så kan du ju försöka med rullstol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag hade kryckor förut... F*n så ont det gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har precis stukat och fått en spricka i foten och måste gå på kryckor. Men det gör verkligen jätte ont i både armar och händer efter att jag gått ett tag. Är det någon som kanske brutit ett ben eller liknande som vet något sätt att lindra det eller helt ta bort smärtan? Behöver hjälp! Jag kan inte ens ta mig till skolan! :cry: Det kan göra ont i händerna efter ett tag så limma fast lite bomull! :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 tssss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Om du inte orkar ta dig fram så kan du kräva rullstol eller taxi. Och om det inte finns någon hiss i skolan så kan du stämma dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag har aldrig gott med krykor :) Var inte bomul ett bra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Om du inte orkar ta dig fram så kan du kräva rullstol eller taxi. Och om det inte finns någon hiss i skolan så kan du stämma dem! Det beror på. Har skolan flera våningar kanske det går. Har skolan bara en våning så kan man inte kräva det. Samtidigt behöver man inte ta sig uppför trappor då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.