diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag bara undrar vad admin kan göra mer än moderatorerna kan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Lägga till nya moddar måste han ju kunna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Juste de glömde ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Få nästan hur mycket poäng som hälst har jag hört :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jaha de kanske han kan få men hur kul är de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Inte kul men så gör han det ju inte heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Nej de är ju klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har inte han mycket poäng för att man ska kunna sno av han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Nej det tror jag inte ! Men kanske vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 då gör han nya troligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hmm han kan ju göra om sidan han kan ju göra fler skribeneter plus modar så klart han kan ju ändra masor av saker på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Inte kul men så gör han det ju inte heller... nee, det tror inte jag heller för då skulle inflationen stiga som bara attan om han skulle fixa hur mycket poäng som hällst, och det vill han ju inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.