Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) Har målat en bild i paint(ett stort intresse är att måla för mig) Vill visa upp den och får komentarer om hur ni tycker om den. Här Redigerat 9 Oktober 2004 av Chibi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Åhh, så snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Du är min häst, min kära lilla ponny. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Tack, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nermin_H Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hur lång tid tog det att göra denna snyggingen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Typ två och en halv dag tog det. först ritningen själva siluetten tog en halv dag sen färgerna tog en dag och detaljerna tog sin tifd ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Så lång tid? Den var ju inte direkt så avancerad. Om du vill ha det riktigt snyggt så ska du pixla en pixel i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 gör en sån på 1 min ................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Fin häst! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) eh jag vet men jag sitter inte vid datorn så mycket. OCH jag tänker på detaljer. OCH det har ju blivit fel och sånt och det tog ett litet tag att gör glittret efter. SÅ måste man ju planera allt också. Men en polare ska fixa bilden så att den blir ännu snyggare så jag litar på honom! Redigerat 9 Oktober 2004 av Chibi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (redigerat) min ava är gjord i paint.... ;) en bild jag tecknat för hand (jag har gjort fler) bild Redigerat 14 Oktober 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 har gjort denna med Penna så klart http://xs.to/pics/04106/Dragonballz2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.