epaaj Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 jag tycker att det fattas ett forum här på fuska.se och det är "programmering" forum. just nu finns det inte något bra ställe om man vill ha hjälp med t.ex att koda en hemsida eller något annat inom programmering eller helt enkelt bara snacka lite om programmering. tycker att det skulle vara bra med ett sådant. någon annan som tycker likadant? Citera
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Jo det skulle nog vara rätt bra :) Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 au... Desto fler forum, desto bättre fuska. Citera
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 De är sant men de ska väll hällre komma mer forum i forum som t ex pokemon finns i gameboy jag tycker att ssbm ska finnas i gamecube halo i xbox mm Citera
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 De är sant men de ska väll hällre komma mer forum i forum som t ex pokemon finns i gameboy jag tycker att ssbm ska finnas i gamecube halo i xbox mm han menar inte underforum. Han menar forum som tex. Gamecube, Pc, Poäng osv. ;) Citera
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 fast i Pc är det inte smart med Sims 2 det borde bara heta Sims så att alla sims spel kan man snacka om där.och I pc en Half-life forum där alla snackar om olika half-life spelen. Citera
nebbig Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 fast i Pc är det inte smart med Sims 2 det borde bara heta Sims så att alla sims spel kan man snacka om där.och I pc en Half-life forum där alla snackar om olika half-life spelen. Eehh, forumet heter "The Sims & The Sims 2... Citera
Gäst 0012 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 (nebbig @ 10/10-2004 12:08:46) fast i Pc är det inte smart med Sims 2 det borde bara heta Sims så att alla sims spel kan man snacka om där.och I pc en Half-life forum där alla snackar om olika half-life spelen. Eehh, forumet heter "The Sims & The Sims 2... men varför heter den och Citera
nebbig Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 Ja, och av naturliga skäl är The Sims 2 störst... Citera
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 jag tycker att det fattas ett forum här på fuska.se och det är "programmering" forum. just nu finns det inte något bra ställe om man vill ha hjälp med t.ex att koda en hemsida eller något annat inom programmering eller helt enkelt bara snacka lite om programmering. tycker att det skulle vara bra med ett sådant. någon annan som tycker likadant? Jag skulle kalla det Kodnings forum, att man skulle kunna snacka om alla typer av koder där! Javascript, html och sånt :lol: Citera
incognito Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 Ett kodningsforum skulle vara perfekt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.