Gäst Golden Star Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 det är en säkerhets regel för att omogna inte ska kladda ner sajten, bara seriösa dem vill ha på sajten . Och dem som är under den åldern bruuukar vara lite seriösa . Därför är dett så serru :) Vincent, klart du vet varför du belv bannad, annars är det otroligt löjligt . "Jag blev bannad, jag vet inte varför" Äh . Stå för vad du gjort . dt e inte många som e mogna i den åldern än... ;) :meddum:
vincent_spider Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 (Shark @ 12/10-2004 15:16:59) det är en säkerhets regel för att omogna inte ska kladda ner sajten, bara seriösa dem vill ha på sajten . Och dem som är under den åldern bruuukar vara lite seriösa . Därför är dett så serru :) Vincent, klart du vet varför du belv bannad, annars är det otroligt löjligt . "Jag blev bannad, jag vet inte varför" Äh . Stå för vad du gjort . dt e inte många som e mogna i den åldern än... ;) :meddum: ok ska berätta.Jag sa att ps2 var bäst och att gta ska komma till ps2 först. då sa en kille nej det är bättre om det kommer till x-box. Då sa jag men ändå. Då sa en till kille Va nääää pc äger allt. Så Slutade med att jag blev bannad :lol: :(
vincent_spider Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Men som tur finns gtaportal :lol:
vincent_spider Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) Mm Ser det. Fast Jag beter Mig Ganska Bra Här Hoppas Jag. 1 Varning :( Redigerat 12 Oktober 2004 av vincent_spider
vincent_spider Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2004 skyll dig själv!! Vad?Jag Har Redan Fått mitt Svar Kan du inte Va Lite Trevligare Än SKYLL DIG SJÄLV? Det Vore Snällt
Rekommendera inlägg