-=jedi knight=- Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 kolla noga då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 det är sidan ja men vart på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 hur lågnt tid tar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Nu har jag testat alla klasser, och tagit bort oxå ^_^ Har en mage på lvl 19 och en rouge på lvl 15 =D Hade en archer på lvl 12 en mage på lvl 8 och en warrior på lvl 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag håller på att ladda ner... bli det konstig när man starta programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 hur lågnt tid tar det Och ladda ner?, det beror på din uppkoppling ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 det går inte det står error och siffror och sånt det funkar inte vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Du ska : Läsa hela tråden och gå in på hemsidan.. =/ Nu är jag på lvl 20 =D fast det är nån ny patch och den har skapat nån error så typ ingen kan logga in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jo det har jag men det stå eroor24 o.s.v odenfinerad fel. vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Det står att innan jag kan börja ladda ner spelet måste jag ladda ner en download client från den sidan och då hittar jag inte vad jag ska göra. Jag trycker på den där download grejen och har försökt med båda men ingen av dem fungerar. Står bara sidan kan inte visas. Vänligen skriv exakt hur jag ska göra från startsidan till jag kan logga in på spelet och vad jag ska klicka på. Ungefär som en walktrough till ett spel fast till hur man installerar ett. Tack på förhand! Redigerat 4 November 2004 av Foxyrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ja det funkar inte för mig hur får man igång spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Jag är lvl 43 crossbow man och älskar detta spel juste! det tog 1min och 58 sec Redigerat 5 November 2004 av Fujiwara Masato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.