!danneboy! Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Har någon testat Morrowin man har större frihet än GTA det är ascoolt tycker jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vad gör man på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag har det. Ett av de bästa rollspelen som nånsin funnits. Green Devil, man kan göra lite vad som helst, gå med i en förening med uppdrag och ranker, till exempel. Förresten så utspelar det sig för länge sedan, det är väldigt fritt och man kan göra lite vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 spelar man det på internet eller laddar ner eller köper man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Fråga 1: Nej, helt offline. Fråga 2: Man köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Kan man läsa om det någon stans? Så man vet vad det är för spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Den officiella sidan. Man kan, dess utom, ladda ner "moddar" och plug-ins till spelet, vilka gör det mycket bättre. Det fins hundratals sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Länken funka inte.. det ska nog vara Har ändrat :visslar: Redigerat 13 Oktober 2004 av Green Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 den kaske inte finns kvar men man kan göra vad man vill vill man bli massmördare och utplåna en hel stad så kan man göra det eller om man vill vara laglig så kan man vara det :D det finns olika rustningar ochlite sådant trollformelar m.m. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Har d... Jag klarade hela spelet för längesen... Jag stack o dödade den där killen som man ska döda i slutet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag har det de e kul men svårt jag e på ett updrag där man ska få ta på någon kådbok från någon snubbei balemora och jag fick uppdragert i en gulid där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 spelet verkar kul: speciellt namnet: det äldre rullorna: morrowind :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.