Alex_best Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 DU! kan nån säga vad för dator jag ska köpa mín pappa är kass på sånt och jag vet inte nån super bra dator som jag har hittat:P. om nån vet nån sida eller äffär Skriv in! :student: är inget proffs själv:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Windows XP Professional är väl bra? (vet inte om jag stavade rätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 ring dell och säga vad den ska användas till så fixar dom en dator till dig som är anpassad efter dina önskemål www.dell.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Windows XP Professional är väl bra? (vet inte om jag stavade rätt). Det var DATORN han frågade efter... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Windows XP Professional är väl bra? (vet inte om jag stavade rätt). det är bara ett operativsystem som jag tycker är bättre än home pro edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Köp en Dell (som enligt mej är spymedel).. Om du vill ha en riktigt bra dator, och vet lite om det så ska du vara berädd att lägga ut ungefär 25 000 kr, så köper du alla grejer och bygger ihop den själv (rekomendras inte, det är som sagt bara för dom som kan lite mer om datorer..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikmannen Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Kanske denna? http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10054 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 det beror vad han ska ha den till. om han ska ha den till spel så är en vanlig dator bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag antar att du ska spela på den. Jag har nyligen köpt en ny dator, fick punga ut med ca 12000 och fick då varken skärm eller sladdar. Bör också nämnas att chassit kostade 1000kr. Det jag köpte var: Athlon64 3200+(2.2ghz) (64bits processor jämfört med intels 32bits) 1024mb ddr (hur mycket din dator klarar av samtidigt, rekomenderas 512 eller mer, men eftersom jag ville ha ett riktigt monster så tog jag 1024) ATI Radeon x800 pro 256mb (mycket bra grafikkort, vet inte om det är det bästa på marknaden, men det har varit,. Kommer räcka väldigt länge) Ljudkort, spelar ingen roll här, bara du tar ett med 5.1 så ska du vara nöjd, bör inte kosta mer än ca 250kr. Moderkort som passar till processorn, i mitt fall ett ASUS K8N-E deluxe CD Brännare 52x32x32(tror jag det var) Ska även nämna att det var grafikkortet som kostade mest(3995kr) så om du tar ett mindre bra, Radeon 9800 XT Pro 256mb som kommer räcka länge det också så blir datorn lite billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex_best Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 fet Sjust alla! mm jag vte att dell är bra men jag vet inte hur bra grafik kort och annat ska vara så om nån har ett erbjudade som nån vet är fet bra och är typ billigt så är dte bara att skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex_best Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 så klart jag ska spela på den men jag vet inte hur bra man ska ha för att kunna spela spel som:CS Condion zero och world of warcraft. men men...... :P skriv in bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 jag har waarcraft 3 på datan och CZ min data har 80 gb hårddisk 512 mb ddr 2.8 ghz grafikkort och ljudkort vilket jag inte vet namnet på men dom e bra eftersom grafiken e klockrenpå min warcraft och cz denna datan kostade maj 6500:- nytt!!!!- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.