pollenallergi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag skulle villa vara "spel-testare"!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD jaja tyå o Södra europa är tillåtet men dem nordiska länderna i Europa tror jag inte men dem tillåter självklart i Amerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (0012 @ 17/10-2004 19:36:50) 0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD jaja tyå o Södra europa är tillåtet men dem nordiska länderna i Europa tror jag inte men dem tillåter självklart i Amerika. Det är inte tillåtet någonstans. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD man kan ju alltid prova i italien :P :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Ingen av er skulle kunna döda någon. Detta är för grovt för att skämta om tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 veterinär!!! det vill jag absolut bli! eller hovslagare, det är också nog ganska kul! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Men det där med yrkesmördare var ett skämt. bloodman: Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Jag vill bli: Bäst i världen på Bmx... Jag skulle åka på turné o göra en road-trip... :) De är min planerade framtid surru ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Jag vill bli: Bäst i världen på Bmx... Jag skulle åka på turné o göra en road-trip... :) De är min planerade framtid surru ;) svårt att göra en bra karier i den branchen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 älskar att skriva tänker bli journalist och sen skriva en bok tror jag läser mycket och tecknar så en lista över vad jag skulle vilja bli ser ut så här: 1. testspelare (inte troligt men man kan ju drömma) 2. jobba på nintendo :rolleyes: 3. reporter/journalist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Att vara världsminister har jag inget emot. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.