Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Nej, seriöst, jag vill bli djälvul... djävulskt känd animatör!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Snälla, spåra inte ur tråden mer nu! Att vara djävul eller gud är inget jobb så skriv något mer vettigt eller skriv ingenting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag skulle vilja vara spel-pogramerare... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Bra! Då kan du hjälpa mig och stämma 0013! :lol: varför ska du göra dt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Därför hon tror jag ska gå på att hon e Gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 alla vill bli nåt inom tv-spelsbranshen så det lär bli trångt programmerare skulle vara kul eller jobba på f-secure men författare är nåt jag alltid kommer drömma om ett bra bevis på det: så fort jag hör nån låt från lotr så börjar kag genast tänka på david eddings böckerna hjältar i rustmning och lönnmördare överallt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag ska i alla fall komma in på något IT Gymnasium. Och utbilda mig till programerare. Sen ska jag satsa på spel. Har redan börjat min karriär, med RPG Maker ! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Eller jag vet drömjobb som italiensk maffia B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) 0012: Ska jag börja kalla dig Charlie eller? Det skulle vara kul att skriva låttexter. Redigerat 21 Oktober 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Måste man inte ha kontakter för att bli Maffiaboss? Skulla vilja bilda ett litet spelföretag här i sverige när jag är färdigutbildad. Jag animerar större delen av grafiken och ritar en del karaktärer. På så sätt blir ingenting uttjatat. Vore rätt kul att bli känd genom företaget oxå... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 skulle vilja göra som han som gjorde byta.bostad.com starta en sajt och tjäna pengar på anonnserande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) programmerare eller en :gitarr: Eller jag vet drömjobb som italiensk maffia cool.gifmåste väll var italienare då om du inte e det då Redigerat 23 Oktober 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.