ouagadougo Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Hur ska man göra när man kommit till stället där man kan åka upp med båten till ytan till Forsaken Fortress? Om man behöver nåt för att komma genom porten som är rakt fram i rummet innan det med stället där man kan åka upp, vad är det i så fall och vart hittar man det? Vad får man om man vattnar alla döda träd med Forest Water? Tack på förhand!
Veilor Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Du behöver kanonen och bomber,egentligen behöver du bara bomber för att få fram kanonen,bomber hittar du på windfall island av piraterna.. och när du har vattnat alla träderna får du en hjärtedel
ouagadougo Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 OK. Vad ska man göra med bomberna sen? Vad ska man skjuta med dom?
Maroon 5 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 fråga Zvamp_master han har varvat spelet!
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Kan du inte beskriva lite bättre gur långt i spelet har du kommit. (jag har varvat spelet 2 gånger och funderar på att lägga upp en guied till spelet) Du ska troligtvis bomba dörren för att ta dig in men det beror helt på vad du är! :lol:
KazeN Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Hm, som du beskriver så tror jag att du precis kommit in i ganons tower. Isåfall ska du gå in i dörrarna till vänster och höger. i slutet av varje rum finns bossar och när du klarar dom så kan man säga att du öppnar ett "lås". Det finns fyra dörrar dvs 4 "lås" totalt att ordna.
ouagadougo Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Jag har klarat alla bosserna och kommit in genom den låsta dörren. Har gått uppför en trappa. Komer in i ett rum. Till höger finns ett rum med fyra ljusstakar på väggarna och ett stort hål i mitten. Rakt fram finns dörren som jag inte kommer igenom. Till vänster finns rummet där man kan träffa båten (om man kastar bumerangen på knapparna på väggarna i rätt ordning) I mitten finns en lysande rund platta, en likadan som fanns i första rummet med 4 bosser. Hoppas ni nu har förstått vart jag är nånstans.
KazeN Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Du ska hoppa ner i "hålet i mitten". Där möter du phantom ganon. när du besegrar en ska du se vart svärdskaftet som man håller i pekar mot. (den pekar mot en dörr). Spring in i dörren och fortsätt så.
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Jäpp! du ska hoppa ner i hålet, när du kommit ner ska du springa igenom dörren bakom dig (är det rätt hörs ett ljud annars kommer du tillbaka till början) sedan den vänstra och efter det dörren rakt fram, sväng sedan vänster igen sedan höger igen sedan rakt fram två gånger. I mitten av det rum som du kommer in i mötter du phantom ganon (du måste slå tillbaka hans attacker och sedan slå med svärdet på honom när han är på marken. När han är borta dyker det upp en skattkista öppna den och du får ljusets pilar. Spring igenom dörren bakom dig och du är tillbaka där du började innan du föll ner i hålet. Phantpm ganon dyker upp igen, så fort du kan skjuter du en gyllene pil på honom och han dör. Ta hans svärd och slå sönder den stängda dörren. Behöver du mer hjälp får du säga till!!! Lycka till med resten!!!!! :lol: :P
Rekommendera inlägg