waddis Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Hur gör man för att bli ond i spelet ?? och hur ska man köra för att någon ska bli kär i en ?? Och hur får man horn på huvudet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Vill du bli ond, så fåru nog skippa en fru. Spring runt och gör som en riktigt ond.. Slakta alla ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Precis som Nessen säger.Gör onda gärningar o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag tror man får horn när man är ond :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jo man gör onda gärningar men man kan faktist bli djävulen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 bara för att man har horn och är ond är man väl inte djävulen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Men man e djävulsk!!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 kanske det men djävulen är bara en person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Ja man får horn när man blir ond :evil: Min kompis håller på att bli det och har horn.Ska nog köpa spelet snart.Inom någon vecka iaf, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 man måste få fullt i ondhet innan man börjar få horn...själv så har har man ju megahorn, röd rök,svarta ben,armar och en j*vla massa insekter omkring mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Horn får man ganska tidigt jöö.. Iaf små. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag började få när min mätare stod i botten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg