Hoppa till innehåll

Ert Starkaste/sällsyntaste Pokemon Lag I Silver/gu

The Moose

Rekommendera inlägg

Vilka 6 pokemon är era starkaste/sällsyntaste i Silver och Guld? mina starkaste är följande...

Charizard lvl 100

Zapdos lvl 100

Tyranitar lvl 72

Arcanine lvl 70

Typhlosion lvl 100

Suicune lvl 87

Det var mitt kraftfullaste lag här kommer mitt sällsyntaste...(OBS inga bra levlar)

Ho-Ho lvl 46

Lugia lvl 48

Mew lvl 24

Celebi lvl 54

Red Gyarados lvl 30

Misdreavus lvl 45

Det var mina starkaste och sällsyntaste pokemon jag har på mitt silver.Vilka är

dina starkaste/sällsyntaste på pokemon silver eller Guld?

:) :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi ha haft jätte många såna inlägg!Jag tycker d räcker me såna!Och d e inge som du behöver ha hjälp me heller!

:( Det visste faktiskt inte jag.Och dessutom behöver pokemon forumet här på fuskas forum inte bara ´vara om att man behöver hjälp med nåt pokemon spel.Det är till för att även diskutera om pokomen! :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fel forum skriv i GB forumet

Vaddå fel forum.Det här forumet ska man disskutera pokemon spel vad menar du med att jag skulle ha skrivit detta på GB istället skulle jag ju inte alls.Det skulle jag gjort om jag hade skrivit något som hade haft göra med pokemon colosseum men detta är Pokemon Guld o Silver! :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Alexius @ 12/10-2004 21:27:24)

fel forum skriv i GB forumet

Vaddå fel forum.Det här forumet ska man disskutera pokemon spel vad menar du med att jag skulle ha skrivit detta på GB istället skulle jag ju inte alls.Det skulle jag gjort om jag hade skrivit något som hade haft göra med pokemon colosseum men detta är Pokemon Guld o Silver! :o

Det är visst fel forum... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...