Gäst Kixfox Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Japp, ignorera dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 dom tröttnar aldrig nu har det blivit värre nu kommer dom t.o.m. in till min klass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 om du bodde bredvid mig skulle du bara ringa mig och jag kommer och bangar ut dem använder alla kickboxnings trick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 dom tröttnar aldrig nu har det blivit värre nu kommer dom t.o.m. in till min klass Gå till rektorn, föräldrar, lärare. Då får dom ett h*lvete med samtal hem och skit. Säg till en lärare varje gång dom är nära dig. Förklara situationen. På min skola kan man iallafall snacka med lärare, för dom blir skit förbannade om någon äldre j*vlas med en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Hyr en yrkesmördare :lol: (skoja!!) :rolleyes: Prata med dina föreldrar, eller lärare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 bra ide vad kostar en yrkesmördare :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 :lol: gör som mormor sejer slå dom för *** med skolväskan tills dom börjar blöda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) bra ide vad kostar en yrkesmördare :lol:Ganska mycket (ca 10.000 kr) :ph34r: ;)Vet ej exakt Redigerat 15 Oktober 2004 av Nike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ingen lyssnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 10.000 va billigt ....annars så sejer du till en lärare eller nån.. om dom retas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (redigerat) ingen lyssnarjag lyssnar och jag förstår att det inte är så enkelt att ingorera dem och om man spöar upp dem kommer man ingen vart mitt tips är att tala med rektorn om saken visst det kan vara jobbigt men du kan pröva för att då får ni prata om saken och då käns det altid bättre det måste funka för att rektorn MÅSTE göra det bättre för dig annars är hon/han inte värd att ha jobbet som rektor om hon/han inte prövar om du vill få slut på det själv så kan du börja i karate eller någon annan kampsport men det blir svårare menade du att dom tog möbler av dig på habbo iaf dom gjorde det ska du anmäla dem men vilka dumma ungar som mobbar dig jag fattar att det är jätte jobbigt du kan testa något av det här det som du tycker är bäst men själv skulle jag ta ett snack med rektorn hoppas det funkar och om du börjar i en kampsport visa dem vad du kan så fattar de nog att de inte ska gå på digmen gör sparkarna och slagen eller vad det nu är i luften och inte på dom då blir det bara värre samtal med rektorn då kommer rektorn att gå på dig också för sakerna du gjorde men det är bara om du gör sakerna på dom om du nu kommer att börja i en kampsport jobbigt att skriva allt men jag vill ju hjälpa dig för det kan inte vara kul alls att bli mobbad Redigerat 16 Oktober 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 köp en spliter ny bra Soft air gun sen kan du leka med dem Tips :Shout Gun du kommer ha skoj och jaga dem så får dem en massa märken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg