Hoppa till innehåll

Mobbad Varje Dag


Gäst data-typen

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

dom tröttnar aldrig nu har det blivit värre nu kommer dom t.o.m. in till min klass

Gå till rektorn, föräldrar, lärare. Då får dom ett h*lvete med samtal hem och skit.

 

Säg till en lärare varje gång dom är nära dig. Förklara situationen.

 

 

På min skola kan man iallafall snacka med lärare, för dom blir skit förbannade om någon äldre j*vlas med en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ingen lyssnar

jag lyssnar och jag förstår att det inte är så enkelt att ingorera dem och om man spöar upp dem kommer man ingen vart mitt tips är att tala med rektorn om saken visst det kan vara jobbigt men du kan pröva för att då får ni prata om saken och då käns det altid bättre det måste funka för att rektorn MÅSTE göra det bättre för dig annars är hon/han inte värd att ha jobbet som rektor om hon/han inte prövar om du vill få slut på det själv så kan du börja i karate eller någon annan kampsport men det blir svårare menade du att dom tog möbler av dig på habbo iaf dom gjorde det ska du anmäla dem men vilka dumma ungar som mobbar dig jag fattar att det är jätte jobbigt du kan testa något av det här det som du tycker är bäst men själv skulle jag ta ett snack med rektorn hoppas det funkar och om du börjar i en kampsport visa dem vad du kan så fattar de nog att de inte ska gå på digmen gör sparkarna och slagen eller vad det nu är i luften och inte på dom då blir det bara värre samtal med rektorn då kommer rektorn att gå på dig också för sakerna du gjorde men det är bara om du gör sakerna på dom om du nu kommer att börja i en kampsport jobbigt att skriva allt men jag vill ju hjälpa dig för det kan inte vara kul alls att bli mobbad Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...