Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag tycker samma om fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag trivs här. Först va det bara som en tidsfördrift men nu är jag här för att diskutera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det är bra, men det var bättre för... Suck... *Tänker tillbaka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vad var bättre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 kanske mindre spam :) inte vet jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 kanske mindre spam :) inte vet jag.... så farligt e dt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Bättre stämmning och snällare medlemmar, och ja, mindre spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 var dt snällare medlemmar förr??? vad menar du med dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 kanske att dom var trevligare på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 var dt snällare medlemmar förr??? vad menar du med dt? Jag menar så mycket att medlemmarna inte var så fräcka som de är nu osv.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Så säger alla gammlingar... nejdå. Jag är en relativt ung medlem och har inget att jämföra med. Tycker det är trevligt här nu! Finns typ inga andra forum för spelintresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag e skitgammal faktiskt.. För längesen var det mycket roligare. Nuförtiden är de flesta inlägg som det här : hej jag behöver hjälp med james bond nightfire hjälp snabbt Förr i tiden : Hej! Jag är på blabla stället och har fastnat :( Jag skulle uppskatta hjälp, vad ska man göra? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.