Gäst Nike Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Hurudant spel skulle du laga? själv skulle jag göra ett smygnings spel, man är en katt som ska genom olika hus och hitta mjölken på slutet av banan, utan att bli upptäckt av människorena i huset! Katten har olika förmågår te.x Hörseln mm. Det skulle finnas olika katter att välja mellan, alla med olika förmågår. :P Hurudant spel vill du laga?, skriv alla dina fantasi spel här! ;) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Kul :)! Fast istället för att tänka kan man ju göra! Ladda hem Game Maker och prova o göra ett sånt spel. Tyvärr kan man inte göra 3D spel :(. Men det går säkert bra endå. Jo föressten, det finns inga kattbilder :(. Bra idé med katten :), jag gillar katter! Men den kanske skulle finnas hundar man ska akta sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 bla bla bla bla vad ni snackar mycket. jag gillar link mycket bättre en katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Mycket bra fråga Nike, det blir kul att diskkutera om inte några andra spårar ut tråden direkt <_< Själv så skulle jag gjort ett Rpg spel, en helt vanlig pojke i en helt vanlig värld men kastas bakåt i tiden och måste tvingas att använda svärd och sköld för att överleva hindren i hans väg. Eller något i den stilen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Äsch, min hjärna är sprängfylld med idéer så jag ids inte. Rowyn: det låter lite zelda-aktigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag skulle göra ett enormt SCUMM-äventyrsspel ala Monkey Island. Det skulle vara fet midimusik i bakgrunden och det skulle vara riktigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 bla bla bla bla vad ni snackar mycket. jag gillar link mycket bättre en katter. Zelda suger!!!! <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 shark, säg varför det suger istället för att bete dig som en 3 åring. Skulle vilja göra ett äventyrspel. Man får välja mellan olika karaktärer som man vill va. Magiker, krigare och spion. Sen ha olika uppdrag och slåss mot samma fiende. Ja ett äventyr spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 shark, säg varför det suger istället för att bete dig som en 3 åring. Skulle vilja göra ett äventyrspel. Man får välja mellan olika karaktärer som man vill va. Magiker, krigare och spion. Sen ha olika uppdrag och slåss mot samma fiende. Ja ett äventyr spel. bara för att man inte säger varför man inte tycker si eller så allmänt så tror man att man e barnslig???? :angry: :angry: dt e NI som e barnsliga :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (Shark @ 16/10-2004 21:06:34) shark, säg varför det suger istället för att bete dig som en 3 åring. Skulle vilja göra ett äventyrspel. Man får välja mellan olika karaktärer som man vill va. Magiker, krigare och spion. Sen ha olika uppdrag och slåss mot samma fiende. Ja ett äventyr spel. bara för att man inte säger varför man inte tycker si eller så allmänt så tror man att man e barnslig???? :angry: :angry: dt e NI som e barnsliga :angry: Det är du som är barnslig i det här sammanhanget, inse faktum.Du har fått den här tråden att spåra ur, och när någon försöker ställa det tillrätta så spårar du ur det igen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag har inte gjort dt, jag sa bara att zelda suger och bara för dt kom någon och sa att jag e barnslig!!!och sen kommer du från ingenstans!!!!! :angry: :angry: jag blir tokig aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Du sa bara att zelda suger? Detta är helt klart lite renodlat spam och nu går vi tillbaka till ämnet... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.