Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Bara därför gillar inte alla tjejer som finns kläder (jag köper endast för att man måste ha) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 claudia... Ja juste!!Claudia och cat girl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ärligt talat så skulle jag inte bry mej om alla va tjejer förutom jag..bara dom vet vad dom snackar om och inte e korkade satar som spammar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (DanniQ @ 15/10-2004 21:53:30) Sorry råka stava fe.l Men det finns tjejer som är medlemna men dem går typ aldrig in. Ja, dom tröttnar snabbt antagligen.. Häst sidor kanske är inne på :blink: Jag är en tjej och varför ska man gå in på barnsliga häst sidor? :huh: Klart jag rider men jag e ingen häst N*rd precis jag rider för att det e kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag är tjej!!!! Jag går in på Fuska.se varje dag är inne flera timmar. Jag avskyr The Sims ett avskyvärt tråkigt spel. Häst sidor blääää! och Jag avskyr allt som har med Harry potter att göra. Jag brukar gå in på Cradle of filths hemsida, Fuska.se, och Helgon.net (en sida för hårdrockare, Gothare, medmera över 15 år) Jag är absolut tv-spels beroende spelar upp till tio timmar i bland. Visst jag har kanin men det är för att det är det ända djuret som kan vara ute hela vintern utan att frysa (pappa är alergiker) Lägger ner 15kr på kanin mat var fjärde vecka. Och klädder köper jag inte ofta brukar lägga mina pengar på Tv-spel, skivor och filmer! Nu vet ni det alla tjejer e inte likadana, så de så! :lol: :D :P Där är en riktig nu-tids brud! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Krystal: Att du va tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Tjejer brukar vara inne på Communitys som Playahead o sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 16 åriga tjejer brukar (min syrra och hennes 500 polare :wacko: ) vara inne på anstalten.nu (adressen e ja inte så säker på).-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Va e de för konstiga sidor??? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vetefan..anstalten e typ som lunar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 och lunar suger, tycker jag bara en massa löjliga tråkiga människor där! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ja sånt ät tråkigt. Onlinespel är roligare är lunar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg