Sunniiva Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Tänker citera Törna i den frågan: "Om jag går fram till en manlig vakt kommer blodet att rusa ner..." Vet inte om jag håller med mig själv...er, Törna.... i den frågan. Jag tycker människor är komplicerade. Katter är mycket lättare att förstå. Kan inte vi alla förvandlas till katter? Det finns en gamer linje på Fryshuset (ett gymnasium). Nu finns det en tjej på den linjen. Då räknar jag alla klasserna. 1:an 2:an 3:an, bara en tjej. Jag tänker ändra statistiken... :D Det där brevet minns jag… Var det bara igår jag läste det sist? Men Claudia, kan inte du langa över de där breven till mig? Och alla människor är väl svåra att förstå då och då... Tror det finns med i att vara människa på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Mitt namn är Malin, efternamn säger jag inte. Det är inte världens vanligaste så jag låter gärna bli det. Annars, visst, jag kan faktiskt hålla med om att tjejer är mer luriga av sig och har lätt för att dubbelspela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jadå... om man räknas som tjej när man rider, älskar djur över allt annat, gillar skolan och längtar till gymnasiet och säger på presentationen att man heter Jessica... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jadå... om man räknas som tjej när man rider, älskar djur över allt annat, gillar skolan och längtar till gymnasiet och säger på presentationen att man heter Jessica... :meddum: man kanske inte tittar där :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Det är ju rätt kul att skriva i uppgifterna om sig själv på måfå. Tjher är svåra att förstå. Komplicerade varelser... Killar är ärliga när de säger att de inte gillar 'en. Däremot gör tjejer lömska gärninger istället för att vara ärliga. Snackar skit om fem minuter efter att man bjudit personen på en bulle eller liknande. A han e så... hon e så... å hej, har saknat dig "jätte" mycket... (host)tönt(host) Nu säger jag inte att alla är så. Jag snackar om bimbos i polyblonderat hår och som spenderar sina pengar på linnen för 1000 spänn! Nu e jag 100% säker på att du e tjej..Bara tjejer pratar så om tjejer >_> AEGD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag är en tjej, eller kärring kanske ni skulle kalla mig, jag är ju inte så ung som alla andra här. Men av det kvinnliga könet är jag iallafall definitivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 kärring? nej då..det kallar jag (och min klass) bara min matte/biologi lärare..HON är en riktig bitch.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Bevisa Men Kärring betyder ju en kvinna man gilalr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Riktig bitch va??Är hon snygg?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 HahaHAHAHAAHAHAHAHAHA "Är hon snygg??" Haha det var fatiskt kul Men jag tror hon e en tant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag är en tjej, eller kärring kanske ni skulle kalla mig, jag är ju inte så ung som alla andra här. Men av det kvinnliga könet är jag iallafall definitivt. hur gammal är du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag tror nog att killar är mer "Flytta på er här kommer jag" Och dom syns och hörs mer än tjejerna. Men tjejerna är mer tysta och ofta mindre busiga. Så om en tjej har skapat bråk med te.x mig och jag bråkar tebax så får nog jag skulden. För killar "syns" mer än tjejer och tjejer är som lite mer försiktiga och tysta. Enligt många vuxna "snällare". P.S. Jag e kille och bara en del tjejer stämmer detta på.D.S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg