Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 och på en söndag :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 och på en söndag :lol: mm precis..det är skitjobbit..man orkar typ inte gå upp ur sängen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 på söndagar ska man lata sig.punkt slut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Lata sig?? Inte om det är hockeymatch me Frölunda!! då måste man ju ba gå o kolla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jajaj jag menade att man ska inte göra nåt som man inte vill på söndagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ska man göra det nån dag? nu e det ni som e OT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ska man göra det nån dag? nu e det ni som e OT vad f*n betyder "OT" ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (Slither @ 16/10-2004 21:26:34) jo, men jag måste gå o lägga mej tidigt ikväll <_< Kyrka imorrn..(ska konfermeras,måste gå i kyrkan <_<) Hehe, samma här..ohh måste gå upp 11.00 f*n va jobbit :lol: mm, men det är inte "vanlig" tråkig kyrka..jag har planerat in så jag går på alla Familjegudstjänster..dom e lite slappare + så får man körv när det e slut :P Jag tycker detta tillhör ämnet då det är en sak man gör på helgerna..(!) _______ ignorera detta: © ®, ska bara se om det funkar! (ska göra en bild i ps o behöver © ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vad f*n betyder "OT" ?? Off Topic, om du nu vet vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ja, men Detdär om kofermation är inte off topic, det är ju en sak man gör på helgerna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jaja, men det finns en rad inlägg i den här tråden som inte tillför något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (hanget @ 16/10-2004 22:51:06) vad f*n betyder "OT" ?? Off Topic, om du nu vet vad det är Okej då vet jag det ;) Imorrn ska jag kanske köpa en skiva eller en tröja vet inte riktigt ;) (( o det hör till ämnet så klaga inte)) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg