cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 ja, färgen spelar ingen roll igetligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 men när jag köpte ps2 silver i on-off så sa de att den både var tystare och kunde spela upp vissa brända dvd:n :huh: varför jag fråga från början var att jag undra om ni viste något om det...för jag e inte helt säker :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ps2 silver (Som jag har :kung: ) har en tystare fläkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ah Aqva Blue är mycket grymmare än silver satin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 den går snabbare och tystare lite bätre fläkt ochså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Svarta är grymare orginal färg onödigt om man har svart och ska köpa silver med den är bara tystare. ja, om man redan har den svarta så e dt onödigt att köpa en till silver ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 ja, det e onödigt. man ska inte köpa ett nytt ps2 för att de andra är snyggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 ja, den har bättre egenskaper men ändå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 ja kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 de säger ju dt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Aqua blue är pyttelite sämre än silver fläkten låter lite mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Lägg tre stycken Gamebuy advance sp bredvid varandra så får du storleken på den nya ps2:an. Väger mindre än ett kilo. Ps2 har gått bantnings kurs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg