Hoppa till innehåll

Epona Epona


Linkeeze
 Dela

Rekommendera inlägg

måste man klara alla grejer på MM på 3 dagar, eller sparas det efer att man klarat första templet... :o för annars hinner man väll inte??

Efter att du klarat ett tempel ska du spara med Song of Time.

 

Detta får du behålla: masker (bossmasker, förvandlingsmasker och vanliga masker), vapen (pilbåge, eldpil, ispil, hookshot osv.), utrustning (svärd, sköld, bombpåse osv.), föremål (pictograph box, flaskor, Lens of Truth osv.), rupier som du satt in på bank, hjärtbitar, hjärtbehållare, hjärtan, sånger samt Epona.

 

Detta får du inte behålla: Vapen som du kan ha flera av (pilar, dekunötter, bomber osv.) rupier som inte är insatta på banken, innehåll i flaskor.

 

När du sparat med Song of Time, får du börja från dag 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

hehe :rolleyes: prexis. kom inte på vad det hette. okej. men hur var det låten gick när man ska spara då? jag förlorar liksom hela tiden efteråt att jag klarat första templet och sedan ska man ju hämta den där deku prinsessan och lämna henne [gjort 1546510 grr <_< :angry: ] sedan ska man ju in till staden, och in i bomb shoop men jag hinner liksom inte dit. har spelat om det typ 12-14 ggr. men jag är taksam på svar. svara inte "jag vet inte, ingen aning ect ect"

*hoppas på svar från en som VET*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe :rolleyes: prexis. kom inte på vad det hette. okej. men hur var det låten gick när man ska spara då? jag förlorar liksom hela tiden efteråt att jag klarat första templet och sedan ska man ju hämta den där deku prinsessan och lämna henne [gjort 1546510 grr <_< :angry: ] sedan ska man ju in till staden, och in i bomb shoop men jag hinner liksom inte dit. har spelat om det typ 12-14 ggr. men jag är taksam på svar. svara inte "jag vet inte, ingen aning ect ect"

*hoppas på svar från en som VET*

Du ska inte till bomb shop efter första templet. Efter att du lämnat prinsessan ska du till Deku Shrine. Gå ut ur Deku Palace och hoppa på bladen åt höger som deku. Gå in i grottan och rejsa mot betjänten. Om du klarar det får du en sak. (Detta är inte nödvändigt för att klara spelet.) Sen kan du, om du vill, warpa till Clock Town och sätta in dina rupier på banken. Sen är det bara att spara med Song of Time (höger, A, ner, höger, A, ner).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man epona´s song

Man går till Romani Ranch första dagen och spränger bort stenbumlingen som blockerar ingången med en powder keg. Sen går man in och pratar med Romani (flickan). Anta hennes utmaning. Du ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar du det får du Epona och lär dig Epona's Song.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe :rolleyes: prexis. kom inte på vad det hette. okej. men hur var det låten gick när man ska spara då? jag förlorar liksom hela tiden efteråt att jag klarat första templet och sedan ska man ju hämta den där deku prinsessan och lämna henne [gjort 1546510 grr <_< :angry: ] sedan ska man ju in till staden, och in i bomb shoop men jag hinner liksom inte dit. har spelat om det typ 12-14 ggr. men jag är taksam på svar. svara inte "jag vet inte, ingen aning ect ect"

*hoppas på svar från en som VET*

Om du inte hinner så spela Reverted Song of Time, alltså Song of Time baklänges.

Då går tiden hälften så snabbt. Man kan säga att du då har 6 dagar på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Arwen Undomiel @ 17/11-2004 14:44:50)

Hur får man epona´s  song

Man går till Romani Ranch första dagen och spränger bort stenbumlingen som blockerar ingången med en powder keg. Sen går man in och pratar med Romani (flickan). Anta hennes utmaning. Du ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar du det får du Epona och lär dig Epona's Song.

Vänta, ska man inte rädda de från alien först, eller är det jag som inte kommer ihåg... :lol:

(Är inte det läskigt när man misslyckas med att skydda de från alienen... :ph34r: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...