Hoppa till innehåll

Epona Epona


Linkeeze

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är läskigt! (Spoil?)Hon lille flcikan går över till kossorna och då sugs hon upp av alien tillsammans med kossorna (alien var ute efter kossorna egentligen).

Därför är det lite synd om hennes stora syster, hon bara sitter vid matbordet också hör man klockan ticka... tick ... tick

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Kite @ 17/11-2004 21:35:35)
(Arwen Undomiel @ 17/11-2004 14:44:50)

Hur får man epona´s  song

Man går till Romani Ranch första dagen och spränger bort stenbumlingen som blockerar ingången med en powder keg. Sen går man in och pratar med Romani (flickan). Anta hennes utmaning. Du ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar du det får du Epona och lär dig Epona's Song.

Vänta, ska man inte rädda de från alien först, eller är det jag som inte kommer ihåg... :lol:

(Är inte det läskigt när man misslyckas med att skydda de från alienen... :ph34r: )

Man behöver INTE få bort utomjordingarna för att få Epona. Det behöver man bara göra om man vill ha Romani Mask.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

heh okej sooryyyy :rolleyes:

men hur sjuttin ska man ta sig in i 2:a templet :huh:

det blåser ju som sjutton ju!

och jag snurrar som en galning. någon som har tips? :blink:

Ta fram Lens of Truth, så ser du att en jättegoron sitter och blåser på dig. Spela Goron Lullaby som Goron Link, så somnar han och ramlar ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mjo nu är jag inne i tmeplet och ska slåss mot något gubbe som är blå :( hur ska jag döda honom. mjo. man ska slå honom men man hinner ju inte :angry:

Menar du Wizrobe? Se noga efter vilken som är den riktiga, för han gör hologram av sig själv. Den riktiga är den som alla hologram åker ut ifrån. Den är också kvar när hologrammen är borta. Om du hinner fram till honom, kan du slå honom med svärdet, annars är det ju bara att använda pilar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...