Gaketi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Nån annan här än jag som diggar basket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det sämsta jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det sämsta jag vet. Har sån fet lust att knäa dig mellan bena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 vadå du bestämer väl inte vad herr.kaio ska tycka du frågade ju.jag gillar basket brukar köra basket i vår skolgård vi har en basket plan och i min gård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag gillar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Ganska skoj ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 nej det jör jag inte för att den sporten suger päron knopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Ja, jag spelar basket också. Mkt rolig sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (Gaketi @ 17/10-2004 15:39:54) Det sämsta jag vet. Har sån fet lust att knäa dig mellan bena. Jag skulle gärna vilja pressa ut dina ögon med fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) kul ibland men inte bästa jag vet Jag skulle gärna vilja pressa ut dina ögon med fingrarna vad bra kompisar ni har blivit :P http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/drowned/argue.gifhttp://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/AR15firing.gif *ironisk* Redigerat 17 Oktober 2004 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 vadå du bestämer väl inte vad herr.kaio ska tycka du frågade ju.jag gillar basket brukar köra basket i vår skolgård vi har en basket plan och i min gård. Lägg dig inte i lillen ;)Vår ensak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (Gaketi @ 20/10-2004 18:25:08) vadå du bestämer väl inte vad herr.kaio ska tycka du frågade ju.jag gillar basket brukar köra basket i vår skolgård vi har en basket plan och i min gård. Lägg dig inte i lillen ;) Vår ensak.. Ska du säga du är ju som en liten fjutefnask så när du frågar svara alla men sen får du 100 % Minus grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.