Hoppa till innehåll

Nytt Diablo 2 Kommer

diablofire

Rekommendera inlägg

allt jag lärt mig av den här tråden är onödigt fjortis babbel om att han är spammare blablabla desutom så ljuger de där j*vla game tidningarna så *** mycket som till ex halo2 kommer ut 13 april år 2004 vi är helt säkra och ljuger inte lalalal (visslar och håller kors ) . de gör också skit dåliga spel resultat till visa spel för att de tar på ljud och grafik inte hur roligt spelet är eller hur man fastnar i ett jaaa bra spel . så det skulle inte förvåna om de ljuger om nåt diablo2 battlechest för i så fall borde det ju vara klart eller ? för de kan ju i så fall annars börjat med diablo3 om det nu kommer .

i alla fall nu tycker jag vi släpper den här enormt dåliga tråden och går till nån bra som till ex människor som behöver hjälp med dator probs eller spel . <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

allt jag lärt mig av den här tråden är onödigt fjortis babbel om att han är spammare blablabla desutom så ljuger de där j*vla game tidningarna så *** mycket som till ex halo2 kommer ut 13 april år 2004 vi är helt säkra och ljuger inte lalalal (visslar och håller kors ) . de gör också skit dåliga spel resultat till visa spel för att de tar på ljud och grafik inte hur roligt spelet är eller hur man fastnar i ett jaaa bra spel . så det skulle inte förvåna om de ljuger om nåt diablo2 battlechest för i så fall borde det ju vara klart eller ? för de kan ju i så fall annars börjat med diablo3 om det nu kommer .

i alla fall nu tycker jag vi släpper den här enormt dåliga tråden och går till nån bra som till ex människor som behöver hjälp med dator probs eller spel . <_<

Halo 2 skulle komma ut 13 april men Bungie ville förlänga det igen för att förbättra det så de gjorde det, nu är det 11 November som gäller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 månader senare...

taget från amazon.com

Product Description

Amazon.com Review

The Diablo Battle Chest is the complete Diablo saga in one box. It includes Diablo, Diablo II (the fastest-selling PC game of all time), the Diablo II: Lord of Destruction expansion pack, and the official Diablo II strategy guide from BradyGames. The combined retail value of everything in the Diablo Battle Chest is more than $70.

The Diablo Battle Chest makes the perfect gift for someone new to the action-RPG phenomenon, or for the hard-core Diablo f*n that wants the complete series in one big collectible box.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Diablo 2 : Battlechest" är bar en låda med diablo 2 diablo 2:LoD och säkert nån strategi guide till

tack jag läste presis ämnet o ska kolla ifall någo visste va dte igentligen va... och som alla vet e jag ett stort Diablo f*n och Diablo 3 kommer ej! ut.... dom ska bara köra v 1.10 kanske att dom gör en v 1.11....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...