helt on Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 För det första ner jag är ingen spammare! För det andra du är en spammare. För det tredje detta är en onödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (redigerat) Jag förstår vad du menar med onödig tråd, men vem menar du när du säger "För det andra är du en spammare"? Redigerat 19 Oktober 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Roligt om det blir ett nytt Diablo :) Tröttnat på dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Battlechest är INTE ett nytt spel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Men lal. I första meningen står det : ska det vara likt diablo 2 exp! vafan menar han med det om det inte är ett nytt spel vilket det inte är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Men de är ju en grejj me så de blir annorlunda så DAAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 DAAAAH så beskrev du det inte i ditt första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Det kommer inget nytt diablo, Blizzard satsar istället på MMORPG spel. Dom håller ju på med World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ja men dom som gjorde diablo2 fick för dåligt betalt för det så dom sluta där och enligt rykten så håller dom på med 3:an eller så har blizzard fixat nya som gör det för 3:an kommer antingen i slutet av 2005 eller början av 2006 förhopningsvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 battlechest är diablo 1+expasion till det, diablo 2xexpansion och en strategiguide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 De tror du bara " Spammare " , tror inte de skulle liga 24 på försäljnings listan isåfall ! Eller hur blev du lite upprörd på den där killen, jag vet hur det känns när man snackar med idioter. Det ska komma ut, jag har hört massor av snack på Battle.net och på olika forum och massor hit o dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 sök på google på bilder och skriv diablo så kommer ni hitta om slag till diablo tre tror jag (Det kan va fejk men tror inte det)! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.