Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

allt jag lärt mig av den här tråden är onödigt fjortis babbel om att han är spammare blablabla desutom så ljuger de där j*vla game tidningarna så *** mycket som till ex halo2 kommer ut 13 april år 2004 vi är helt säkra och ljuger inte lalalal (visslar och håller kors ) . de gör också skit dåliga spel resultat till visa spel för att de tar på ljud och grafik inte hur roligt spelet är eller hur man fastnar i ett jaaa bra spel . så det skulle inte förvåna om de ljuger om nåt diablo2 battlechest för i så fall borde det ju vara klart eller ? för de kan ju i så fall annars börjat med diablo3 om det nu kommer .

i alla fall nu tycker jag vi släpper den här enormt dåliga tråden och går till nån bra som till ex människor som behöver hjälp med dator probs eller spel . <_<

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

allt jag lärt mig av den här tråden är onödigt fjortis babbel om att han är spammare blablabla desutom så ljuger de där j*vla game tidningarna så *** mycket som till ex halo2 kommer ut 13 april år 2004 vi är helt säkra och ljuger inte lalalal (visslar och håller kors ) . de gör också skit dåliga spel resultat till visa spel för att de tar på ljud och grafik inte hur roligt spelet är eller hur man fastnar i ett jaaa bra spel . så det skulle inte förvåna om de ljuger om nåt diablo2 battlechest för i så fall borde det ju vara klart eller ? för de kan ju i så fall annars börjat med diablo3 om det nu kommer .

i alla fall nu tycker jag vi släpper den här enormt dåliga tråden och går till nån bra som till ex människor som behöver hjälp med dator probs eller spel . <_<

Halo 2 skulle komma ut 13 april men Bungie ville förlänga det igen för att förbättra det så de gjorde det, nu är det 11 November som gäller.
  • 4 månader senare...
Skrivet

taget från amazon.com

Product Description

Amazon.com Review

The Diablo Battle Chest is the complete Diablo saga in one box. It includes Diablo, Diablo II (the fastest-selling PC game of all time), the Diablo II: Lord of Destruction expansion pack, and the official Diablo II strategy guide from BradyGames. The combined retail value of everything in the Diablo Battle Chest is more than $70.

The Diablo Battle Chest makes the perfect gift for someone new to the action-RPG phenomenon, or for the hard-core Diablo f*n that wants the complete series in one big collectible box.

Skrivet

"Diablo 2 : Battlechest" är bar en låda med diablo 2 diablo 2:LoD och säkert nån strategi guide till

tack jag läste presis ämnet o ska kolla ifall någo visste va dte igentligen va... och som alla vet e jag ett stort Diablo f*n och Diablo 3 kommer ej! ut.... dom ska bara köra v 1.10 kanske att dom gör en v 1.11....

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...