AljosjA o Emil Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vad är ssbm är det typ baseball eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (nebbig @ 21/10-2004 18:43:45) (Rexx @ 21/10-2004 18:42:31) hur gör ni när nu gör home-run contest mitt rekord är 485,5 med roy det är många som påstår att dom kan skjuta jättelångt med andra gubbar HUR??? Vanligtvis 489 med mario action replay: 2275 med C.Falcon =) Vad är det roliga med att använda AR i home run contest om jag får fråga... inget Egentligen jag ville se hur långt man kunde komma och jag har räknat ut att det är 5000 m eller nåt sånt (slog förlångt en gång) nej det är ej ett basbal spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 okeeej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vad har ni för teknik med donkey kong Man ska göra B + > först för at få den att fastna i marken. När den sitter fast gör man B + Ner tills den kommer upp igen. Sen igen tills man till slut slår iväg den med home run bat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 okej......vad har ni för teknik med mario???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 e det ingen som vet hur man gör bra med maro för jag vill gärna veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag gör den här Filten .. B + > tror jag det är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 503 med Roy. 3 stycken ^A sen när den är i luften och det är 5 sekunder kvar, laddar man B sen släpper. Sandsäcken ska ha 55% i skada när det flyger iväg. Träffa med "Svärdsspetsen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) har nån är slått över 600 meter Redigerat 26 Oktober 2004 av senig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 skriv gärna i denna tråden för jag ee nyfikn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 nej inte jag. Fox är också bra. Man bara trycker B hela tiden så mycket man hinner och sen slår man iväg sandsäcken. Orkar inte kolla hur mycket jag fått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Jag har slagit 25k+ totalt ^^ Min bästa e Ganondorf 2670+ (fick nästan 3400+ förr :), banan slutar på 3457.9 i Pal o 3458.5 tror jag i Ntsc) Sämsta e typ Kirby 600. Jag använde inte Action Replay. De bästa använder så kallade "Bat-Drops". Ta upp Bat, hoppa tryck Z sen gör en Spike attack, oftast Down + A / Forward + A i luften exakt efter Bat har slagit i säcken. Ännu snabbare går det om man trycker L eller R just när innan man landar, då fastnar man inte i marken lika länge. Ännu snabbare är att använda Fastfall och L-Cancel, Fastfall e smasha neråt i luften och L-Cancel e trycka på L när man landat. Marth är den lättaste att lära sig Bat-Drops med, då tar du bat, hoppar släpper bat efter en stund, testa dig fram. Sen smasha kontrollen ner och tryck A. Med Z Plockar/Droppar du Bat. Den bästa i världen, typ marth1 eller Sin har typ 1k+ med 23 / 25 gubbar eller nåt. Så deras sämsta e typ Kirby 900+. Med Ganondorf gör man först lite bat-drops sen en RWP, Reverse Warlock Punch. Hmm det e svårt att förklara men försöker iaf.. Man kan få 3 olika träffar med Ganondorf's Warlock Punch (B-Attack). Om säcken e på marken 30% skada, i luften och en bra träff 32%. Om man står baklänges och träffar på armbågen ungefär kan den flyga åt hållet han inte slår åt och skada 34%, det e 34%aren som flyger lååångt. Stå på höger sida om Sandsäcken, hoppa sen smasha upp och Z så du slänger bat uppåt, då flyger du lite, håll in vänster sen efter en stund (testa dig fram) släpper du och trycker B, när du lyckas kommer Bat slå ner i säcken och få den att flyga en pytteliten stund mot dig så din Warlock Punch träffar med armbågen, så den flyger bakåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg