Snake Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Jag kan det ganska så flytande, har lärt mig allt av spel och filmer. Citera
Schassen Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Har lärt mig mer engelska utanför skolan än i skolan. säg till om ni inte fattar vad jag menar Citera
Gäst Spirtual Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Jag kan engelska i stort sett flytande och har lärt mig genom tv, tv-spel och tidningar under min uppväxt. Sååå mycket bättre pedagogik än i skolan :) Man lär sig bra engelska genom att lyssna på bra musik där de sjunger på engelska ;) Citera
Magdis Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Grunderna lärde jag mig i skolan och sen har jag lärt mig mycket av att titta på filmer och att resa utomlands och prata engelska. Jag var ihop med en engelsman ett tag också. Citera
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 i 3:an lärde jag mej grunderna och efter det såg jag på måånga filmer utan svensk text, på så sätt så har jag lärt mej engelska. jag snackar, skriver och läser engelska flytande..jag märker inte om det inte finns text till filmen..:wacko: Citera
Selene Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Jag läser böcker på engelska jämt också lär jag mig på, spel, skolan, filmer och så är jag med på en amerikans community sedan så skriver jag en del engelska :lol: Citera
Gäst Spirtual Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Jag läser böcker på engelska jämt också lär jag mig på, spel, skolan, filmer och så är jag med på en amerikans community sedan så skriver jag en del engelska :lol: Vikken då? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 i skolan,av spel, från tv Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Uttalandet lär man sig i skolan, att läsa engelska lär man sig i spel och filmer. Citera
game__master Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 I Skolan,spel och filmer. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Uttalandet lär man sig i skolan, att läsa engelska lär man sig i spel och filmer. man lär ju sig mycket uttal om man t.ex e i england ;) Citera
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 I frankrike så lär man sig franska då därför dem talar inte engelska där också. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.