ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vad är mIRC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) G2: Det kan du väl själv ta reda på! ? Det är typ ett chattprogram som MSN fast lite större, där finns många serverar och olika kanaler. Redigerat 27 Juni 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hur ska jag kunna ta reda på det när jag inte ens vet vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ganon20000... http://www.mIRC.com där, omg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 haha nu har jag börjat vara inne i chatten osså då va! Mitt smeknamn är: GiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag kollade i någon tråd som man skulle lägga ut bilder på sej för några veckor sen och nu är det så att jag kommer inte ihåg var den är, så jag undrar om någon skulle kunna skicka en länk eller nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 menar du den här tråden? Hur Ser Ni Ut ?, Skicka in en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Aa, hittade den igen, trodde den var klistrad, men det var den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 hej jag försöker att gå in på chatten men när jag skrivit i mitt smeknamn och klickat på chatten så kommer jag bara in sen står det att den försöker att koppla upp sig mot chatten men jag får aldrig chatta snälla någon hjälp mig ps det kommer upp en ruta där det står att jag ska ha java installerad när jag redan har java installerad :angry: :( :meddum: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Känner mig half utstött i chatten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Visst f*n Fuska.se har en kanal. ;D Redigerat 9 September 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) Ville bara stolt meddela att jag har blivit befodrad till Elite Chattare B) jag vill tacka förljande för att ha gjort detta möjligt: Mammakosena - "Burken" "ja?" "Vent?" "ok.." Slakstratt - Allmän snack partner ;o Citrusfrukt - Allmän snack partner han med =) |No-Fear| - Honor grinder nr.1 Mujo - Våran passion till Sega är något speciellt epaaj - Spindlar e fortfarande läskiga =( Cr0wN - Ibland är han död, men nu lever han Ettfemsex - You are a pirate! OOIE - Han går ju inte och dissa, hur störande som helst >:( Alla dom här personerna har gjort att jag kommer in i chatten nästan varje dag :wub: Redigerat 23 September 2006 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.