Hoppa till innehåll

Chatten


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

nr 1 Nej det är ju midsommar och |No-Fear|  ahr inget internet och jag är upptagen

nr 2 Han har fått ping timeout....

 

Jag kan svara på båda dem frågorna med 1 ord :/

 

BBB (BredBandsBolaget).

 

Detta har strulat i någon vecka nu, vissa har vart nedkopplade i bara någon sekund och andra har vart nere i ett par dagar och andra (som jag) har vart nedloggade i flera dagar :/

 

admin har haft lite småstrul med sitt BBB han med, eller ganska mkt på senaste tiden. (vet inte hur mkt det har varit de senaste dagarna eftersom jag inte varit online.

 

Men som ni kanske vet så närmar det sig semester och jag ska självklart bort idag till min pappa som bor i Jönköping, och där kommerjag inte h tillgång till internet för, ja, jag klarar inte av att använda ett 56kbp/s modem :/

 

Så jag förväntas komma tillbaka om c:a 2 veckor~.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Nehe.. Dom spammar, Och spammar, ungefär som OOIE igår, sen säger vi att dom ska vara tysta, och tysta, och tysta, ungefär som bjafjortiZ alltid, sen är dom inte tysta, och man blir så irriterad att man ibland får lite damp utbrott.. och x0t det är ju du som har lärt oss, du skryter ju: Härmare!!! Jag Började!! Wannabee.

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst megamuppen

Lol?

Och, ni lurar dom, och vad har jag löärt dig, värför skulle JAG fixxa nybörjare kickade?

Ni lurar jue dom..

Och jag skryter inte ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

du lärde mig och du skryter om det + att nu viska en liten fågel i örat och sa att när det vart net split så fick du op så du bytte namn till spook och sen gav op till OOIE som förstörde och vandaliserade hela chatten.. satte Key. Snopp och ändrade topicen att du |No-Fear| och OOIE är elite chattare och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...