0013 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 nr 1 Nej det är ju midsommar och |No-Fear| ahr inget internet och jag är upptagen nr 2 Han har fått ping timeout.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Är inne i kvällen började för 2 dar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 nr 1 Nej det är ju midsommar och |No-Fear| ahr inget internet och jag är upptagen nr 2 Han har fått ping timeout.... Jag kan svara på båda dem frågorna med 1 ord :/ BBB (BredBandsBolaget). Detta har strulat i någon vecka nu, vissa har vart nedkopplade i bara någon sekund och andra har vart nere i ett par dagar och andra (som jag) har vart nedloggade i flera dagar :/ admin har haft lite småstrul med sitt BBB han med, eller ganska mkt på senaste tiden. (vet inte hur mkt det har varit de senaste dagarna eftersom jag inte varit online. Men som ni kanske vet så närmar det sig semester och jag ska självklart bort idag till min pappa som bor i Jönköping, och där kommerjag inte h tillgång till internet för, ja, jag klarar inte av att använda ett 56kbp/s modem :/ Så jag förväntas komma tillbaka om c:a 2 veckor~. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Fel ^^. Redigerat 3 Juli 2005 av megamuppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 kom in i chatten... vi har det jätte mysigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 kom in i chatten... vi har det jätte mysigt! Ja, tyst och mysigt....Då kan det kvitta vart man är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Wish_Maker och Guggo lurar nybörjare att skriva rival sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Nehe.. Dom spammar, Och spammar, ungefär som OOIE igår, sen säger vi att dom ska vara tysta, och tysta, och tysta, ungefär som bjafjortiZ alltid, sen är dom inte tysta, och man blir så irriterad att man ibland får lite damp utbrott.. och x0t det är ju du som har lärt oss, du skryter ju: Härmare!!! Jag Började!! Wannabee. Redigerat 7 Juli 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Lol? Och, ni lurar dom, och vad har jag löärt dig, värför skulle JAG fixxa nybörjare kickade? Ni lurar jue dom.. Och jag skryter inte ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 du lärde mig och du skryter om det + att nu viska en liten fågel i örat och sa att när det vart net split så fick du op så du bytte namn till spook och sen gav op till OOIE som förstörde och vandaliserade hela chatten.. satte Key. Snopp och ändrade topicen att du |No-Fear| och OOIE är elite chattare och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Nepp, asså f*n va du ljuger, jag har inte lärt dig ett piss, värför skulle jag lära dig nått ;)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Nej jag lärde er inte x0t!!!!!! -.- Desutom så vare x0t som fixade det och inte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.