Dolphin Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Chatten är faktiskt rolig och hänga i. :) Så kom in i chatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jag har inte varit där, men sen laddade ja mIRC o då fungerade det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 nu är jag inne men det är knappast någon som svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det är inte alltid folk som kollar i chatten. Vissa är inloggade men de gör annat. Med lite tålamod kommer man få svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Alltså min data stannar när jag gå in där! Är det något programm som tar jättemycket plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag tror inte irc tar så mycket plats. Beror på vad för irc klient du har. Vad har du för ramminne på din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ladda ner senaste versionen av java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Alltså min data stannar när jag gå in där! Är det något programm som tar jättemycket plats? mIRC tar ungefär 2,31 mb tror jag.Alltså, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Var kan man få mIRC ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Oftast hittar man rätt direkt om man söker på någon söksida. Exempelvis google. Eller så gissar man... www.mirc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ok, tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ladda ner senaste versionen av java. Man behöver inte java om man ska in på mirc i chatten. Det är bara om du använder fuska.se's egna chatt ruta. Den kräver java. Vad ska man kalla den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.