Gäst Stopp Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det står att Chatten iner håller fel vad är det. :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det står att Chatten iner håller fel vad är det. :huh: :huh:Se till så du har senaste uppdateringen av JAVA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det står att Chatten iner håller fel vad är det. :huh: :huh:Se till så du har senaste uppdateringen av JAVA. Jag kommer in men när jag är där så kommer det upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jag kommer in hur lätt som helst. Inga problem alls. Är du säker på att du har de senaste java-uppdateringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jag kommer in hur lätt som helst. Inga problem alls. Är du säker på att du har de senaste java-uppdateringarna? JA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jobbigt, jag har senaste uppdateringen till Java. Och allt fungerar jag kommer in på chatt rutan, men där står det; Välkommen till Fuska.se chatten!! Ansluter till servern, vänta ...., vänta? Har väntat i timmar. Fungerar chatten ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Ladda ner mirc från www.mirc.com och följ guiden på sidan. Borde gå hur enkelt som hälst och jag kan garantera dig att det kommer funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Kommer sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 folk kanske är inne men det är väldigt inaktivt och det är inte så värst många online. btw nu är det 16 online... En ganska vanlig siffra =-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag är inne precis nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreature Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jag chattar här hejj hur mår du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 jag är inne varje dag 16.00-20.00 mitt smeknamn anton99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.