Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 oooh palla ladda ner det..jag har väl typ ett halft kb i :C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Asså snälla Unbanna mig admin eller nån :( JAG VILL CHATTA!!! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Snälla unbanna mig från chatten.. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Mig med >_> Ytterman >_________> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Är du bannad? Du måste jag ju skaffa java för att chatta... ;) Är chatten kul? Får uppfattningen om att ingen är inne där. Vad är det då för mening att chatta? Chatta är ju att snacka med andra. Svårt om man inte har nån partner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Är du bannad? Du måste jag ju skaffa java för att chatta... ;) Är chatten kul? Får uppfattningen om att ingen är inne där. Vad är det då för mening att chatta? Chatta är ju att snacka med andra. Svårt om man inte har nån partner.... det är lite dött på mornarna i chatten när alla är i skolan eller bara morgontrötta, men sen kommer chatten igång och det blir full fart :P det finns oftast nån att snacka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 .......!!!!!! ASSÅ UNBANNA MIG!! Ytterman banande mig av "misstag" SÅ NU KAN JAG EJ CHATTA! LÄR YTTERMAN OCH UNBANNA MIG :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ingen svarar i chtten :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ingen svarar i chtten :mellow: det är bara att vänta lite så får du nog svar. alla sitter inte och kollar chatten hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Förut var jag inne men alla jiddrar bara med mej s jag orkar inte ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ja, dt e roligt men dt e inte många inne... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag tycker faktiskt att över 20 st, är mycket. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.