Nacke3000 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Det är aldrig någom inne på chatten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 God Jul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Det är aldrig någom inne på chatten!!!Höhö.Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Nafrali, Lamjau och mig. :) Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;) Redigerat 13 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det är aldrig någom inne på chatten!!!Höhö.Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :) Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;) Sitter lite folk som inget säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Trevligt att du fixat en chatt också Admin. Jag skall direkt se, och sedan bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Trevligt att du fixat en chatt också Admin. Jag skall direkt se, och sedan bli medlem. Chatten har ju bara funnits sen 2004 men visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det är aldrig någom inne på chatten!!! Höhö. Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :) Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;) Sitter lite folk som inget säger. Joda, när dom får lust så är dom pratglada. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det är aldrig någom inne på chatten!!!Höhö.Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :) Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;) Mest när jag inte orkar stänga av datorn. OOIE har något fusk som gör att han är online >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det är aldrig någom inne på chatten!!! Höhö. Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :) Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;) Mest när jag inte orkar stänga av datorn. OOIE har något fusk som gör att han är online >=( Hur får man det fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Det är aldrig någom inne på chatten!!! Höhö. Kom in i chatten så får du se, du kommer bl.a annat se OOIE, Burken, boffaroffe, epaaj, Lamjau och mig. :) Vet inte, men OOIE och Burken sitter där inne 24/7 har jag lagt märke till. ;) Mest när jag inte orkar stänga av datorn. OOIE har något fusk som gör att han är online >=( Hur får man det fusket? Går att köpa på bl.a https://endpoint.nu/En bouncer (BNC) kallas det. Redigerat 12 Januari 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Jag kan inte skriva i chatten :/ det står bara - *** #fuska.se Cannot send to channel Redigerat 22 Juni 2009 av member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jag kan inte skriva i chatten :/ det står bara - *** #fuska.se Cannot send to channelDet är för du antingen byter färg eller gör fet text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.