Raptomex Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Nej.. Admin heter Crown i chatten(eller gjorde), pingvin är en bot tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Förstår då varför inte det finns folk från forumet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Förstår då varför inte det finns folk från forumet där.Alla som finns i chatten, förutom Q är medlem på forumet.Dock var du inne på förmiddan, och tyvärr är det ganska inaktivt då. Våran statistik som vi följt de senaste 2 åren visar att det är mest aktivt 21.00-00.00 på kvällen. Statistik på när det är som mest aktivt: http://img26.imageshack.us/img26/7893/86862776.jpg Redigerat 19 Augusti 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Pingvinen kickade mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Det är alltid någon som är inne, men kanske inte kan snacka eller är vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Det är alltid någon som är inne, men kanske inte kan snacka eller är vid datorn Det är det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 kommer inte in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Det blev något #fel# på servern när jag skulle skriva. Störde jag er, epaaj & boffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Det blev något #fel# på servern när jag skulle skriva. Störde jag er, epaaj & boffe? Stog det "Cannot send to #fuska.se"?Isåfall är det för du bytt färg på texten alt. gjort tjocktext eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Förlåt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 ingen är ju onliine och snacka ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 (redigerat) jodå, denne mannen lurkar alltid omkring. ... trodde detta var spamforumet Redigerat 17 September 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.