mew Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 måste man ha något program för att komma in på chatten för när jag försöker komma in på chatten står det att han ansluter till servern och jag vänta i en halv timme men kom inte in Citera
Gäst Xray Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Prova med Mirc som jag, joina servern #fuska.se på Quakenet :) Citera
admin Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 måste man ha något program för att komma in på chatten för när jag försöker komma in på chatten står det att han ansluter till servern och jag vänta i en halv timme men kom inte in Du har en brandvägg skulle jag tro. Du måste då tillåta chatten i brandväggen. Citera
Arwen Undomiel Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 (admin @ 20/10-2004 23:12:05) måste man ha något program för att komma in på chatten för när jag försöker komma in på chatten står det att han ansluter till servern och jag vänta i en halv timme men kom inte in Du har en brandvägg skulle jag tro. Du måste då tillåta chatten i brandväggen. Hur gör man det? Kan man tillåta chatten utan att ta bort brandväggen? Måste man inte ha Java också? Citera
Gäst henke37 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 Alla brandväggar är olika så vi kan inte hjälpa dig där, men ja man måste ha java men det har du ju eftersom du ser chatten på sidan. Citera
Arwen Undomiel Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Alla brandväggar är olika så vi kan inte hjälpa dig där, men ja man måste ha java men det har du ju eftersom du ser chatten på sidan.Vadå ser chatten på sidan? Tror inte jag har Java, för jag installerade det en gång för att kunna använda en annan hemsida, men jag fick avinstallera det, för det gjorde bara så att jag inte kunde komma in på några andra hemsidor. Redigerat 23 Oktober 2004 av Arwen Undomiel Citera
BIZZI Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 testa ett nytt nick det får inte var upptaget Citera
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 (Arwen Undomiel @ 21/10-2004 09:06:18) (admin @ 20/10-2004 23:12:05) måste man ha något program för att komma in på chatten för när jag försöker komma in på chatten står det att han ansluter till servern och jag vänta i en halv timme men kom inte in Du har en brandvägg skulle jag tro. Du måste då tillåta chatten i brandväggen. Hur gör man det? Kan man tillåta chatten utan att ta bort brandväggen? Måste man inte ha Java också? Om du har mIRC behöver du inte java och att du fixar mIRC på ungefär 3 minuter. Citera
Offline Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 om du har SP2 (service pack 2) så finns windows inbyggda brandvägg, där måste du tillåta chatten. om du har norton internet securety så har du en personlig brandvägg, där måste du tillåta chatten. Citera
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har samma problem som mew... Men problemet är att vi inte har brandvägg.... Citera
Gäst henke37 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 Kolla med din internetleverantör om den har en brandvägg. Citera
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 Jag försökte installera Java men mitt Windows Installer funkar ju inte. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.